.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همراه با لغو سفر به 4 استان دیگر درگیر کرونا ؛
سفر کرونایی اسحاق جهانگیری به استان مازندران لغو شد !
شمال نیوز : شمال نیوز: سفرهای برنامه‌ریزی شده معاون اول رییس جمهور به استان‌های خراسان رضوی، مازندران و گیلان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری و همچنین سفر به استان‌های ....
سفر کرونایی اسحاق جهانگیری به استان مازندران لغو شد !

شمال نیوز: سفرهای برنامه‌ریزی شده معاون اول رییس جمهور به استان‌های خراسان رضوی، مازندران و گیلان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری و همچنین سفر به استان‌های اصفهان و قم که قرار بود در روز سه شنبه هفته جاری انجام شود، لغو شد.

به گزارش ایسنا، بنا به درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در چارچوب پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت پرهیز از سفر به استانهای درگیر کرونا و لازم الاجرا بودن دستور العمل های آن ستاد، اسحاق جهانگیری سفر خود به این استانها را لغو کرد.

اگرچه سفر معاون اول رییس جمهور به دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر کاهش ترددها و سفرهای درون و برون‌شهری لغو شد، اما جهانگیری روزانه و به طور مستمر پیگیر حل مشکلات و مسائل مختلف استانها برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با کرونا بوده و خواهد بود و دستورات لازم را برای تامین اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز آنها صادر خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رامین 3 فروردين 1399
گفتن سفرهای غیر ضرور و برای آدمهای معمولی..! نه مقامات... کاملا مشخصه هیچ اهمیتی برای مردم قائل نیستند!هیچ! (اگه شمال نیوز نشر بده کامنت رو)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.